معلمان آزاد با چه شرایطی می‌توانند در مدارس غیردولتی درس بدهند؟ زنگ خطر افزایش آلزایمر و زوال عقل در ایران به صدا درآمد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری روی میز کمیسیون اجتماعی مجلس سیل ارتباط سبزوار با مرکز بخش "روداب" را قطع کرد (۲۱ اردیبهشت) جزییات کمتر شنیده شده پرونده یسنا از زبان خبرنگاری که گم شدن او را رسانه‌ای کرد نجات رانندگان نیسان و وانت از درون سیلاب توسط آتش نشانان (۲۱ اردیبهشت) ممنوعیت‌های دارویی سفر حج اعلام شد رییس سازمان نظام پزشکی مشهد: متوسط رشد تعرفه سالانه در حدود ۲۱ درصد است و نرخ تورم ۵۰ درصد آیا مدارس مشهد فردا (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا مدارس تهران فردا (شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ جزئیات خسارت‌های وقوع سیل در کلات | خللی در برگزاری دومین مرحله انتخابات به وجود نیامد (۲۱ اردیبهشت) توضیحات مدیریت بحران خراسان رضوی درباره خسارت‌های سیل اخیر | بارش ۴۷ میلی‌متر باران در مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی خسارت حدود ۷۰ درصدی سیل به اراضی کشاورزی و باغی بردسکن + ویدئو (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امدادرسانی آتش‌نشانی مشهد به ۱۶۱ مورد عملیاتی در پی بارش شدید باران (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات بخشدار مرکزی مشهد در پی وقوع سیل در روستای ده‌غیبی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سد «سراب» صالح‌آباد خراسان‌رضوی پس از سال‌ها سرریز شد پیش‌بینی رگبار باران در نقاط مختلف کشور | افزایش دما تا دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره گروگان‌گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (٢١ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | خروج سامانه بارشی و افزایش دما در استان
سرخط خبرها

کاهش محسوس دما در خراسان رضوی | وزش باد شدید از فردا در سطح استان (١٧ دی ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۲۰۴۶۲۳
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کاهش محسوس دما در خراسان رضوی | وزش باد شدید از فردا در سطح استان (١٧ دی ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اعلام کاهش میزان ابرناکی در سطح استان، گفت: امشب کاهش محسوس دما بین ۵ تا ٧ درجه در سطح استان رخ خواهد داد.

سارا حکمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز بارش‌ها در نیمه شرقی استان ادامه دارد و به تدریج از ساعات بعدازظهر در این نواحی از میزان ابرناکی کاسته خواهد شد. امشب ضمن کاهش محسوس دما که بین ۵ تا ٧ درجه رخ خواهد داد، پدیده مه و کاهش میدان دید به ویژه در محور‌های سردسیر و کوهستانی دور از انتظار نیست.

وی تاکید کرد: کاهش دما برای امشب است و از فردا ظهر دما افزایش خواهد داشت.

وی افزود: از فردا تا روز پنجشنبه پدیده غالب جوی در سطح استان سرعت و شدت وزش باد خواهد بود و در نیمه شمالی و شرقی احتمال خیرش گردوخاک نیز وجود دارد.

به گفته وی تا اواخر وقت امروز بارش باران در مشهد قطع خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ۴ و ١٧ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات همچنان ٧ درجه و در سردترین ساعات منفی یک درجه خواهد بود.

طی شبانه روز گذشته، در اکثر نقاط استان بارش باران داشته‌ایم و بیشترین میزان بارش از شهرستان قوچان ٩.٨ دهم میلیمتر و از ایستگاه فرودگاهی مشهد ۴.۴ دهم میلیمتر گزارش شده است و همچنین شب گذشته کاخک گناباد با صفر درجه و سرخس با ٢۴ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان تایباد و کلات نادری با ۶۵ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->